2007-01-16

Java könyvek

Anno még a 90-es évek közepén nem hittem volna, hogy a napi betevő könyvadagomat a telefonom fogom olvasgatani. Akkor még az Amigámon olvasgattam lemezújságokat a TV képernyőjéről. Kényelmetlen volt, és a szememnek sem tett jót. (Azóta hordok szemüveget...) Így maradtak az igazi könyvek, amiből nagyon sokat be is termeltem. Közben család, gyerekek ezzel együtt az időintarvallum amit a könyvek mellet töltöttem gyakorlatilag 0-ra csökkent. Egész addig míg fel nem fedeztem a java-ba konvertált könyveket. Rengeteg van belőlük, nagy részük már nem is copyright-os. Valamint, bármilyen szövegfájlból elő lehet állítani őket. Sok könyvemet, amik csak a polcon "porosodtak" így olvastam el az utóbbi időben. De beszereztem néhány "megszerezhetetlen"-t is. A telefon mindig kéznél van, kényelmes rajt a az olvasás. Ha bezárom a "könyvet" ugyanott nyílik ki ahol abbahagytam. Ha egy kis időm van, mindig beleolvasok valamibe... Ajánlom nektek is. 

Nincsenek megjegyzések: