2006-08-29

Nosztalgiahullám














Úgy érzem, az utóbbi hetek aktív nosztalgiahulláma nem akar csillapodni. Az Amiga demók után, most a C64-esek mennek. Kicsit megmosolyogva nézem a 92-es produktumainkat, amik akkor még viszonylag jónak is számítottak. Az Lethargy összes produktumát nézegetem... (A múlt homályából már nem igazán rémlik, hogy miért is hagytuk ott a C64-es scénát egyik napról a másikra, utolsó - részünkről - befejezetlen demónk a DELAME nagyon jó, még mai szemmel is (amit persze a "hálás" követőnk Mercury el is bagatelizált...) vannak benne tetszetős részek... Megvannak a régi rajzaim is. Találtam valami játékkezdeményt amibe megrajzoltam a menüt (többet is, egyik valami cyberpunk lett volna, de már nem emlékszem reá, a másik Turn N Change néven preview szintig jutott.) Valamikor átkonvertálom őket, és ha másra nem is, de ide a blogba felpakolgatom. Scanner barátomnak is elküldtem a régi rajzait, mert ő már nem őrizte meg őket (micsoda felelőtlenség), most meg örül, hogy még megvannak :) Jó, hogy én mindig-mindent archíválok.

Nincsenek megjegyzések: