2006-06-01

Eurocrem - szeretjük!







Eurocrem. Gyermekkorom kedvenc csokoládéja. Anno „Jugó"-ból hozták apámék néha. Nagyon-nagyon szerettem, kb. a nyolcvanas években ettem utoljára. A nagy módszerváltás és délszláv háborúk után azt hittem el is tűnt. Több horvátországi ismerőst, vagy oda látogatót megkérdezve sem kaptam információt. Most már tudom miért. Miután nyaralni Görögországba mentem (majd felteszek ide 1-2 képet, meg egy kis leírást a helyi vendéglátásról) áthaladtunk Szerbián is. Ott az egyik benzinkúton megtaláltam ŐT! Igen Őt! Nem mertem csak 1 db-ot venni, hátha nem is az. De az volt! Bár egy kicsit Traubisodás az utánérzés. (Igen-igen nagyon olyasmi, de talán egy kicsit más). Gondolom azóta új "adalékanyagok" kerültek bele. De ezzel sajnos nem tudunk mit kezdeni. Mindegy, gondolom a horvátok direkt el is feledték már a szerb elnyomók legjobb remekét. Kár... Van amit érdemes megőrizni, még akkor is ha rossz emlékeket idéz.

Nincsenek megjegyzések: