2006-06-03

Customizáljunk!















Nem tudom ki hogy van vele, de én imádok pepecselni az op.rendszer külalakjával. Sohasem szerettem az "eredeti beállításokat", ha lehetett mindig módosítottam rajtuk. A fenti képen az épp aktuális felületem látható. Elég Mac-es, de én így szeretem. Talán ha igazi Mac-em lenne, az nem módosulna annyit (sőt biztos, hogy nem alakítanám XP stílusra). Valahogy közelebb áll ez a megvalósítás hozzám, mint a redmondi elgondolás. Ha bejön a Vista, valószínüleg akkor sem váltok rá jó ideig. Nem éri meg. Gigahercek és Gigabájtok kellenek hozzá a legfullosabb videókártyával. EZ RÖHEJ! Anno egy sima Motorola 68000 procival (7 MHz) egy NEOGEO (Japán csodakonzol) oda vissza zoom-olt, plussz fényekkel operált. Ehhez MIÉRT KELL ATOMERŐMŰ manapság? Én tudom... A profit megöli a kéztetést arra, hogy jól és kisebb erőforrásokból dolgozzanak. Egy irodai gép szükséglete nem lehetne több soha 256 Mega ramnál. Az esetek nagy részében ennek elégnek kellene lenni. Már nagyon várom, hogy kijöjjön egy olyan olcsó PC ami tényleg standard lehetne egy 5-10 évig, mindenféle upgrade nélkül MŰKÖDNE!

Nincsenek megjegyzések: